آتنا

عشق وخنده

 سلاااااام امیدوارم نمازو روزه تون قبول باشه ازخدا میخوام که همتون به آرزو های رنگارنگ وقشنگتون برسید                محتاج دعا

 

 



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت20:54---3 شهريور 1391
سلام ،گفته بودی که من از این حرفا بلدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پ نه پ فقط خودت بلدی

راستی اگه همین الان بهم سر نزنی ایشالله که اسهال بگیری !!!!!!!!!!!!!1

تا بعد . . .
پاسخ:لطف زیادی زیادتر


حمید
ساعت16:48---8 مرداد 1391
سلام . . .

سهم انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست ، بی شک تمام هستی سهم توست

بدرود.
پاسخ:سلام بابایول ازاین کارا بلدی!!!!!!!!!راستی مرسی که باز سرزدی منتظر نظر های بعدی ات هستم


yasi jon
ساعت22:34---7 مرداد 1391
سلام.گفتی یا نه؟باور کن میخام خفش کنم...

خیلی ازش بدم اومد...
پاسخ:چرامگه چی شده؟راحت میشه گیرش آورد شمارشو نداری؟


yasi jon
ساعت12:28---6 مرداد 1391
سلام هما.خوبی چطوری؟هما به نجمه بگو اگه پیداش کنم یه بلایی سرش بیارم تا...
از دستش شدیدا عصبیم.فقط گیرش بیارم
حتما بهش بگو و بعد هرچی گفت به خودم بگو.من فقط اینو گیر بیارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,ساعت18:44توسط homa | |